torsdag 27 mars 2014

Uteritt



Heeej!!

Idag stod det uteritt på SP schemat - som jag höll i!! :D

Det var mitt första event som jag höll i under hela SP tiden, det kunde väl gått bättre xD Jag skulle leda en uteritt, en runda jag brukar köra då och då som jag älskar. Jag har haft flera event förut i andra klubbar, och det har gått superbra... Men vi blev så sjukt många på det här!! :O

Jag hade kanske räknat med 8-10 st... men vi blev nästan 20!! OwO


Men det gick sådär, jag hade en hel del emot mig :I Till att börja med höll jag på att bli sen, då det drog ut på tiden i stallet irl... Sen laggade min chatt asmycket så kunde knappt skriva ngt eller ge "order". Mitt tangentbord hade mer damp än någonsin och mitt "D" "S" och "T" la av hela tiden, så när jag skulle skrika "FÖRBERED TRAV" så blev det "FÖRBERE RAV" och "skritt" blev "krit" .... 

~~~

Sen är vi ju kanske inte världsmästare på att rida på led eller rader i våran kära klubb... Hålla avstånden är också något vi måste träna på, hehe... xD


Så ja, lite (extremt) rörigt blev det.. Men tack för ert tålamod och Tusen Tack till Cladd som rädda livet på mig flera gånger när det höll på att gå att skogen rejält xD

Men det var kul annars, riktigt glad att så många kom - även om det blev lite rörigt cx


Vi avslutade med picknick i bergen som jag bjussa på, blev ändå ett helt okej event cx




~~~

Jag kommer nog hålla fler event i framtiden, men inte ensam x.x 
Jag fixar inte att hålla i en stor grupp, särskilt inte om alla skriker i mun på varandra hela tiden och vill att jag ska svara på deras frågor :I Jag kommer nog hålla fler events, men med min fasta klippa Cladd som räddare i nöden xD 

Många kramar <3
Psst, det ryktas att det snart är tävling här på Jenny&Silvertear...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: