söndag 23 mars 2014

Friends!!



Heeej! :D

För bara någon timme sedan så hade jag ett awesome "spontan event" med mina närmaste vänner, Fudge, Cladd och Lova :D Det började med att jag va tillsammans med Lova efter MLC och hon försökte övertala mig att hänga med på en levlingsrunda... Jag vägrade och sprang ifrån henne xD

Då ser jag det här:

Linn som springer omkring och spionerar på en -.o 
Efter x antal minuter av jagande och letande efter henne, framgick det även att Cladd var i hennes parti och dem båda var emot mig och Lova... Eftersom det var rätt så kul att jaga runt varandra så bestämde vi 4 att samlas och lägga upp regler för det klassiska, kurragömma xD Fast i lag, jag och Lova mot Fudge och Cladd.


Platserna var Moorland och Nilmers högland. Lova och jag skulle räkna och börja. Dock ville Linn go och kamouflera sig innan vi började... Hon blev... Väldigt vacker x''D


Efter det var det bara att börja leta... Det tog tid och var extremt svårt eftersom Lova och jag sökte på fel platser. Kladdkakan började ge oss "varmt eller kallt" ledtrådar. Jag sa var jag var, hon sa om det var varmt eller inte x3


Efter ytterligare x antal minuter så hittade jag äntligen Fudge. Hennes kamouflage var förgäves x''3



Tillslut hittade Lova även Kladdkakan. Uppe bland bergen vid Nilmers c:



Efter det var vi tvungna att logga, alla skulle äta och vi hade letat rätt så länge xD Men det var superkul, hoppas mina käraste kan vara online samtidigt flera gånger :''D 

This is memories for life c:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: