fredag 21 mars 2014

Update


Så lilla Osten, nu får du förklara dig xP

Vad har hänt under "semestern"?? 
Well, jag har spelat en himla mycket sims x3


Jag har precis köpt in årstider så jag har suttit och nördat det en hel del... xD Är inne i en "måste-spela-sims-konstant" period x3

~~~

Sen har jag gjort ett kort litet klipp med Arrow och mig till Katy Perrys låt "Dark Horse" medan jag varit borta, har ni inte redan sett et så får ni göra det nu c: Du hittar det Här.


Och för övrigt så har Arrow och jag har börjat komma bättre överens :D 
Sedan jag fick en galen ide och tanke att köra western sadel på honom istället för engelsk sadel, så har han blivit mycket mer avslappnad i ridningen. Han gillar det friare stilen i western, väldigt mycket och han gör stora framsteg! :D

~~~

Som ni märkte så gästbloggade Kladdkakan här igår, men även jag gästade JJ och vill ni se Mitt inlägg så hittar ni det Här! :D

Mycket mer än så har väl inte hänt, jo just det. Jag totalälskar färjorna eftersom jag nu kan besöka GÅD hur mycket jag vill, kan, hinner och har lust utan att betala ett ända öre! 8D Saknat stallet så enormt mycket, känns skönt att kunna ta sig dit utan att det tar år att rida c:


Kraaaam <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: