onsdag 5 mars 2014

Vlogg!!



Heej mina kära! x3

En positiv och glad nyhet, för första gången på ett tag xD För när jag kollade statistiken lite såg jag att vi hade slagit besöksrekord här på Jenny&Silvertear :D Tusen tack!! ^^

Men därför (för att sporra er lite >:D haha, snarare för att få er att fortsätta läsa c;) så kommer jag göra en Vlogg vid nästa rekord :D Där jag rusar runt lite i SSO och filmar samtidigt som jag pratar - på svenska. Eftersom jag bloggar på svenska så får Vloggen bli på svenska x3 Nog för att jag gillar engelska men inte tillräckligt för att spela in och visa upp min förfärliga dialekt xD

Få ser, kanske inte blir något mer rekord så slipper jag... hehe xD Men jag står fast vid mitt ord, nästa besöksrekord = Vlogg x3 

Om ni nu skulle vara intresserade :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: