onsdag 5 mars 2014

Pof?



Ingen POF idag :c

Är hemma sjuk - igen - så det blir inget POF mellan mig och Linn idag xc Hatar att va sjuk, särskilt nu när jag varit hemma så himla mycket - känns det som - bara denna terminen... Vill inte missa mer i skolan, ligger liite pyrt till i vissa ämnen om jag ska "försvara" mina betyg <.<

iallafall. Får kompensera det uteblivna POF:et genom att låta Linn välja film nästa gång. Uh, kommer bergis bli en skräckrulle... Hur kan man tycka det är kul att titta på en film och bli vettskrämd?? Jag hatar skräckfilmer, tittar aldrig på någon frivillig xD Håller mig till mina action, äventyr, drama filmer *-* 

Det jobbigaste är bara att Linn är emun mot skräckfilmer... Medan jag (tillsammans med resten av våra kompisar) sitter och gallskriker bakom en kudde och får hjärtattack efter hjärtattack, så sitter hon - helt obekymrad - och skrattar... Säger "Amen gud va läskigt. Handen böjdes bakåt, hjälp!" eller "Kolla nu! Kolla nu! ser du hennes sminkning?! Hur sjutton har dom lyckats med det där?!!" Vi snackar alltså om en person som tittade på The Grudge ensam, mitt i natten, uppe själv, helt kolsvart omkring, i ett hus mitt ute i skogen med kilometer till närmsta granne. Skulle du våga göra det? Inte jag. Men ungen sitter inte och skriker, hon tittar mer häpet på sminkningen och effekterna O.o önskar att jag kunde tillhöra hennes typ när det gäller att se på skräckfilmer... Och annat läskigt xP Men jag tillhör dem som gömmer mig under massa kuddar, håller för öronen, blundar och tänker på fluffiga rosa moln och kaniner istället...

Älskar dig Linn, fastän att du 'tvingar' mig att se skräckisar :*

2 kommentarer:

  1. Tror Psyco på söndag tror inte du det c: ?
    eller kanske the scarecrow eller exorsisten ;)<3
    eller saw >:D
    //Fudge Shyforest

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: