måndag 4 mars 2013

14 outfits

Haaaaj! :D

Idag har jag insett att jag har en rätt stor garderob... (inte den största, men utan tvekan inte den minsta) Jag läste i "global catten" att en sa ungefär: "så, nu har jag köpt en till tröja, nu har jag sju tröjor och fyra par byxor" en annan sa: "Jag har nästan inga kläder, men rätt mycket utrustning"
Och, ehhh jag har lite mer än sju par tröjor så.....
 
Därför har jag bestämmt att dela med mig av några :D
Här kommer 14 av dom jag använder mest eller har använt rätt mycket ;)
Vissa känner ni säkert igen ;D

 Japp, jag har hela "Gyllenåsernas deluxsett"







Men jag föredrar att se ut så här :)





Här är kläderna jag använder för dressyr tävlingar, funderar på att skaffa en "rock" istället för en kortare kavaj.


Och här är för hopptävlingar :D

(OBS! Jag brukar ha ett svart träns med stenar, men jag glömde ta på det på bilden xD)

Vesten och filten var nog dom första jag skaffade efter att ha blivit SR
 Men jag använder hällre det här schabraket :D
 Den här känner ni utan tvekan igen. "Red rider" kallar jag den för. Jag tycker rött passar väldig bra på oss xD
 Western style!
Detta är - enligt mig - den snyggaste wastern stilen jag har. Jag har även en svart western sadel och en annan hatt och sjorta, men jag gillar denna mest :)
Den här är oxå en utav mina första stilar och har hängt med LÄNGE! Den passar både med "vanlig" sadel och western sadeln :P
 
 En till vest! Dena är rosa med en matchande sadel filt.
 Denna rock, jeens filt, lindor och rosetter kommer alla från GÅD! Enligt mig är det både snyggt med och utan sadel.







 Men jag föredrar att rida barbacka!








Och tillsisst! En söt liten barbacka stil! Jag ska köpa till VG:s schabrak och hatt, och kanske några blommor till svansen, men tillsvidare ser vi ut så här:

 
 
Det var allt för denna gång! Ha det!
 
MVH: Nattskogen ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: