tisdag 12 mars 2013

Längtan...

Imorgon...
Onsdag...
Uppdatering...
Ni vet vad som komma skall....

We will run for it...

We will fight for it...

We will get what we want...

Get ready for tomarrow...


Jag kommer filma varenda sekund av morgondagens spelande... Det lovar jag! För att inte tala om fota...
... 
Om ni verkligen inte vet vad som kommer imorgon, tja då undrar jag vad ni gör här ;D
...
På tal om längtan. Jag längtar STARKT efter att min dator ska få för sig att älska mig igen. Jag fick göra om slutet på "the golden boots" men det hjälpte inte - den *** bilden försvann igen -.-" 
Så tillsvidare lägger jag det på hyllan ett tag. Däremot har jag bestämt att göra olika videor till olika  låtar :3 jag är ett stort fan av musik så... ni får se vad ni tycker ;3 
(Vf bilden försvinner på GB fattar jag inte eftersom den fungerar fint i dom andra klippen)

Jaja, vi hoppas på tur!


MVH: Miss Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: