lördag 16 mars 2013

Prao-vecka och youtube klipp...

Finally!!!!!!!!
It's here!
:D

Jag har gjort en musik video till "She Wolf" hoppas ni gillar! :P
Kolla gärna =D

~~~~

Imorgon mina vänner, åker jag på prao :D
Jag ska sticka till trav tränare och praoa där i en vecka - jag åker imon och kommer hem antingen på fredag eller söndag, det är inte helt klart än ;)
Iallafall detta innebär att Silver kommer få lite semester Hellt okej med mig - Silver och tappa all form vi byggt upp ;S
Men men, vi alla får offra något ibland ;D Vem vet jag kanske ska sattsa på trav med Silver... No way...


"Åk du matte, jag klarar mig finfint med min hage full med vår-gräs..."
 
 
Ivilkett fall har ni tur hör jag av mig innan jag åker imon, anars så ses vi om en vecka ungefär :3
Ha det! :D

P.S det ska väll vara självklart att hästarna ska komma nu på onsdag när jag inte kommer va hemma, för en gångs skull hoppas jag att dom inte kommer ;D
D.S


// Miss Nightforest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: