fredag 8 mars 2013

Hästägare

Yeeeeeeeeeeeeeeeees! Nu är det klart!
Jag äger Silvertear! (som jag trodde jag har gjort hela tiden O.o) men nu är det officiellt!
Thomas pratade med mig igår, tja, ni kan se själva:


Men ändå, i min djupa lycka, vf kostade hästan 300 JS när min sadel kostar 8000 JS -.-"
 

We will be togheter 4 ever!
 
 
Alltså, denna söta lilla sak är nu min <3

 
 
 
Lycka lycka lycka, den stolta hästägaren och mamma tvingade ihop familjen till ett "familjefoto" och här blev resultatet:

Natalie Eveningcamp: Pappa. Evelyn Skyforest: Dotter. Scarlett Darkhill: Dotter. Jenny Nightforest: Mamma.
 
 
OBS! Inga husdjur va med på bilden, DVS Leia Longlund: våran husgris som säger "voff" och Våran nya katt: Claudia Darkstar.


MVH: Jenny Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: