onsdag 6 mars 2013

Gott o blandat!

Okej, vad ska vi börja med? jag har en hel del saker att berätta idag!

Vi börjar med uppdateringen:

Jag har bara en sak att säga,
VARFÖR KOMMER HÄSTARNA ALDRIG TT.TT Ush, man hoppas och hoppas... men nej, inte denna onsdagen heller.
Men som tröst blev det iallafall lite uppdrag, helt okej hittills...
Sen den där funktionen med att kunna byta namn på sin häst, helt onödig enligt mig! Vf vill man göra det? Det skille vara helt fel om jag helt plötsligt mörjade kalla Silvertear för "Darkmadness"
...

Sen har vi nästa sak, jag har nog blivit lite av en paparatzzi tror jag...Henne stötte jag på igår på Champs igen...


Yey, Alice och jag är i samma level! xD
 
Jag läste hennes blogg och att hon skrivit att när Alice hade varit i RH och haft en träning och EN MASSA tjejer hängt efter henne och ställt sig ivägen och helt enkelt "förstört" träningen. Så Alice fick ignorera dom för att överhuvudtaget kunna göra ngt, vilket förde med att en massa blev "ledsna" på chatten och tjatade.
Det jag ville säga var är att: "Hallo, lite private space lanske?" Det måste vara skitjobbigt att jämt ha en massa som ropar och skriker efter en, när hon kom fram till Champis i GÅD var det en massa som skrev: "hej Alice" och det är väll helt okej - men ser du någion som ropar: "Hej Jenny" eller "Hej Clara!" ehhhh, nepp. Visst ibland är det någon som skriver "hej alla" men man stöter inte direkt på en stor välkommst kommité varje gång man loggar in liksom :P
Iallafall, det har sina nackdelar att vara "känd."
Vill jag ha det så? JAPP :D
 
...
Sen...
Jag har börjat se JV (Jorvik Vampires) lite som en familj :3
Vi är kanske inte den största klubben men alla "känner" alla!
Och det här med familje känsla fick jag känna av idag... Jag komenterade först:
 
<Jenny Nightforest> Saknat mig? :3
<Scarlett Darkhill> Nej c: Muahahahhaha! xD
<Jenny Nightforest> Eftersom det kommer från Scarr betyder det typ: JAAA! DU ÄR TILLBAKA! MITT LIV VAR INTE VÄRT ATT LEVA NÄR DU VAR BORTA!
<Scarlett Darkhill> Du känner mig O.o
<Evelyn Skyforest>  xD
 
sen babbla vi lite och jag gorde det fatala mistaget att säga att "JV är som en familj, inga skrikande föräldrar eller bråkande syskon" då kom Scarr och Eve och sa "nej men vi är syskon!"
OCH JAG MED MIN STORA TRUT SÄGER:

 
~We are family~
 
Sååååååå nu ser det ut såhär:
Jenny Nightforest: Mamma
Natallie Eveningcamp: Pappa
Scarlett Darkhill: Dotter
Evelyn Skyforest: Dotter <--- Den mest uppfostrade och snälla av dom
Leia Longlund: Vårat husdjur, en gris som säger "voff" och som Scarr har gift sig med O.o
 
... vi får se hur det här blir xD
 
...
Sen har jag stått i den där affären där man kunde byta namn på hästen och planerat vad jag ska kalla min framtida häst till, föjande ville jag ha men fanns inte:
  • Darkblizard
  • Kingdomheart
  • Skyfall
  • Silverlord
Det lutar mot att det kanske blir en: "Silverheart" som kommer stå i stallet, men det beror helt på färgen oxå xD

Nej nu mina vänner! Om ni ursäktar ska jag ta itu med min familj. När jag lämnade dom senast hade någon av dom - inga namn nämda men jag tror det var Scarr... - sprängt huset -.-

 

MVH: Jenny Nightforest

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: