måndag 4 mars 2013

Hästar, hästar och åter hästar...

It's me again!
Idag var det "rolling time" för mig och Scarlett igen :D
Och hennes "upplägg" för rollet var so awsome att jag måste lägga ut det här:

<Scarlett Darkhill> Sedan tidernas begynnelse har vildhästar härskat i Jorvik, vackra och starka.
<Jenny Nightforest> awww :3
<S> Flera flockar var uppdelade i flera ställen, Valedale, Firgrove, Moorland, EverWind.
<J> och GÅD :D
<S> Men sedan kom människorna
<J> Oj oj
<S> Dom fångade hästarna, alla hästar och red in dom eller skickade till slakt
<J> :c
<S> Byar byggdes överallt och dom vilda hästarna dog ut för att människan kommit.
<J> That sucks
<S> Endast en liten klunga i Firgrovelevde kvar, men dom hästarna dog av ålder eller svält.
<J> :O
<S> Och tillslut fans ändast två stycken kvar.
<J> Och det är vi! :D
<S> En silver skimrande hingst med en päls så mjuk och vacker att den liknar silver (eller sto XD)
<J> (han är hingst) tackar <3
<S< Den andra var en stridslysten hingst med en krigares ögon som var dom starkaste i hela vildhästarnas generation.
<J> Du borde bli författare! :D
<S> Danke!
<S> Båda är sällsynta och värdefulla, människorna har gjort vad som hällst för att finna dom.
<S> Du för din skönhet och jag för min smidighet och snabbhet samt styrka C8
<S< Desutomär är jag en bra hopphäst! <.<
<J> Glöm inte att jag är CHARMIG! :D
<S> OK då
<S> och näsvis som en åsna
<J> ...
<S> Jag är inte klok och smart, jag är livfull och älskar faror :D
<J> jaja, bra story!
<S> Danke!
...
Sen började rollet! :P
Exat så var det vi sa/skrev :D

Snäll som jag är (^^) ska jag skicka en länk till Scarletts blogg:http://scarlettandthunder.bloggo.nu/ :3

Som Scarlett sa: "En silver skimrande hingst med en päls så mjuk och vacker att den liknar silver" jag håller bara med :D
 
 
Påtal om hästar när vi har detta ämne uppe... En liten fågel viskade i mitt öra, uppdateringen med att kunna ha fler hästar skulle inebära att man skulle kunna köpa denna hästen *.*
 

Hoppas bara att bilden inte är "fan målad"
 

Väldigt söt, är alla andra hästar som ska komma lika söta kommer jag bli ruinerad och se till att jag har mer än tre boxplatser i stallet!! Jag får tvinga SSO att bygga ut stallen liiiite mera xD
 
 
MVH: jenny Nightforest
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: