söndag 10 mars 2013

Vecko slut...

Hej alla mina SSO fans!
Mår sådär, helgen har varit bra fram tills nu....
...
I början av helgen skaffade jag en ny kanin, har inte döpt honom än - förslag?
Jag kände att jag ville ha ett nytt husdjur - fast det är bara några dagar kvar till onsdag... :D

Här är han!
 
 Men sen... Idag i klubben har det varit lite tvisst. (Inte inom "familjen" då, men med dom andra medlämmarna) det började kul, vi dampade som vanligt och efter Champis började jag och Scarr rolla igen, mitt i rollet blev det ett "mindre" små gräl mellan 2 av oss. Men det tättade tills sig och alla blev glada (^^) sen vet jag inte vad som hände riktigt med en av oss (inga namn nämda) sårade mig och Scarr rätt ordentligt...
Mår sådär :/
Klubben är ju inte jättestor det går inte att låsas som det regnar. Iallafall vi avbröt rollet och Scarr och jag delade på oss.


Ingen ska behöva må dåligt ensam...
 
 
Kort deräfter loggade jag ut, för att jag inte fick spela mer (-.-) får se hur spänt det är i klubben imon, förhoppningsvis har det släppt...
 
Vilket dåligt slut på veckan! och imorgon är det måndag, det gör det inte bättre T.T
Kanske kan en bild från lördags natt muntra upp mig...

 
Ja, ja det kunde den :D
 
Ush, får hoppas det löser sig...
Nu gäller det att se frammåt, jag ska bara överleva måndag och tisdag....  sen kommer ni-vet-vad :D
 
 
~Tiden läker sår~


MVH: Jenny Nightforest
 
 
P.s mobbning får inte finnas i någon form! Stå upp för varandra!*
 
*Det som hända ikväll var inte mobbning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: