lördag 23 mars 2013

I'M BACK!!

I'M BACK I'M BACK I'M BACK!!
HAVE YOU MISS ME?? :D

~~~
Även om min prao vecka varit awesome har jag längtat tbx till er och SSO <3
Och tja, lite travbiten har jag väll blivit ;D
~~~

Iallafall, som väntat har Silver tappat all sin fina form (T.T) och nu långsammare än en snigel....

Jag gillar uppdateringen som kom i onsdags, men undrar över en sak: 
VEM SKAFFAR EN MARINSOLDAT TILL VAKT PÅ ETT DISCO?!!! O.O

"I'm fucking scared right now! *.*"
 
Jag menar titta på honom!! Han är super läskig!! Ondskans ansikte herregud!! Hur kan discot tjäna så mycket pengar när man har en säkerhetsvakt som han vid ingången? Nää huu! jag håller mig borta från Fort Pinta ett tag framöver...

Ondskans ansikte...

Iallafall idag träffade jag en SSO kompis! :D Vi hade typ inte träffats på evigheter, och idag, tja vi kan väll säga att vi flumade sönder xD

Du har ett väldigt fint förnamn Jenny Moonnight :3
*Var vänlig mobba mig inte för stavfel :P*
 
Varför vi jagade två personer? Tja, vi var uppe i "Secret Mountain" i FG, det är ganska svårt att ta sig upp dit, men när man väl är där uppe så har man världens finaste utsikt - och är nästan alltid ensam :)
MEN DET VAR INTE JAG OCH JENNY IDAG!
Därför, för att bli ensamma, var vi tvungna att "göra oss av" med inkräktarna >:D
 
Tyvär lykades vi inte, dom försvann hellt spårlöst O.o
:3
Ivilketfall, jag fullkomligen ÄLSKAR uppdateringen med att man kan ta bort "ramen" runt skärmen! Bättre bilder och mindre jobb när man ska fixa filmer :D
Här kommer en - hundra procent oredigerad - bild på mig och Jenny M och våra hästar i en "hage" vi hitade i FG :3

:D
 
Med nytt hopp i hjärtat ska jag börja med en ny film, den heter "Wild and Free" här kommer en tjuvkik på en bild från filmen...
 
 
"Silvertear will always be wild n free..."
 
...
Men sen har jag lite tråkiga nyheter... ( iallafall är dom tråkiga för mig D': ) Min lilla "familj" Jorvik Vampires finns inte längre...
Alla, ALLA, i klubben blev utkickade av Ebba. Innan hon kickade oss skrev hon "Dom som vill va med igen går till Vingården"
Hur kan man göra så? För att se om vi var lojala elle? Men man är ju inte direkt lojal själv när man gör så...  
Fattar inte...
Jag, Scarr, Eve, dom flesta blev så besvikna att vi inte sökte upp Ebba igen, så nu är några av oss klubblösa och 4 ever alone,
dom andra medlemarna har sökt upp nya klubbar, men det har inte jag gjort än.
Jag saknar JV:s flummiga stunder och galenskaper, vi var inte jättemånga men alla kända alla ;S
Ush!
...
 
För tillfället har jag inte mer att bjuda på, vi ses snart mina vänner! :D
Och för er som undrar, imorgon kommer nästa del av Silvers berättelse :3
 
//Miss Nightforest
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: