måndag 25 mars 2013

Arbetar för fullt med filmen...

...men klart att jag har tid att blogga ;)

Gjorde klart uppdragen idag, och måste ta med några fraser från det...
Jag sa ju att vakten var super läskig, men nu tycker jag synd om honom....



Du är förlåten lilla vakt :3
Iallafall, uppdragen slutade med att man delade ut en massa "husdjurs leveranser" över hela ön, och när varje uppdrag är över brukar man få en liten present - och självklart med tanke på temat så trodde jag att jag skulle få en ny kompis :D
Meeeen så blev det inte... jag fick en T - shirt istället xD

Iallafall, med tanke på veckans tema så gjorde jag en bild om våra söta små vänner :D


Pets 4 life!

Iallafall, mitt under ett kort möte i bibblan såg jag, en stjärna i taket xD
Hur blind får man bli xD
Omg Jenny... 

Till sisst:
SKYLTEN VID DET MYSTISKA HUSET ÄR BORTA!! :O

O.O

Nu får dom bestämma sig!
Först var den vit, sen målad och nu BORTA!!
xD
Suck, brist på liv, jag vet ;3

Men nu ska jag fortsätta med filmen "Wild n Free" wish me luck!! :D


// Miss Nightforest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: