tisdag 9 april 2013

CONFETTI KALAS!!

Tjo!
Idag direkt efter GÅD:s Championat (som för övrigt gick sådär) hände ngt, eh... anorlunda xD

Ignorera stavfel och censur - tack! xD

DET REGNADE/REGNAR KONFETTI LÅNGT EFTER ATT CHAMPIONATET VA SLUT!!

Tittut i mitt konfetti hav :3

Jag kände mig som ett barn på Julafton - this was just so random fun! xD
ÅÅ jag tog så många bilder!
Jag vill lägga ut ALLA - men det orkar/har jag inte tid med xD
Men här är några :3

Det gäller att passa på att fota - man vet aldrig när en chans som denna kommer igen :3
















Hade det inte varit för att klockan tickar på hade jag varit kvar där än :P



Vi ses mina vänner!

P.s Kolla gärna in Sword Warriors blogg :)


//Miss Nightforest





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: