onsdag 10 april 2013

HÄSTANA HAR KOMMIT!!!

NI HAR SÄKERT SETT OCH HÖRT DET MEN JAG SÄGER DET IGEN - HÄSTARNA HAR KOMMIT!! :D :D :D

*kommer ner till jorden igen* 


Okej, jag tänkte göra en lista; Följande har kommit:

Firgrove
Fort Pinta


Marley:s


Valedale



Hoppas ni kan läsa!!


~~~
I vilket fall, vill så gärna ha en häst...



MEN DET FATTAS 40 SC ;__;

Ynka 40 sc... Måste vänta till lördag!! LÖRDAG o_O
Fick nöja mig med att ta bilder.... när jag står bredvid och inte sitter på :c

Silvertear verkar iallafall vara nöjd med mitt val :3


Vi ser så bra ut tillsammans! Silver håller med!!

Suck... Vi hämtar dig på lördag Lovemaniac!!

Jaaa... Lovemaniac och Silvertear - mina killar <33



()
Fast jag är lite förtjust i denna oxå...


Neee... Både Silver och jag var ledsna när vi lämnade Valedale tomhänta, Silver tyckte jag var dum i huvet som inte tog med sin nya kompis hem - han fattar verkligen inte vad Pengar är...

Sorry Silver, jag vet att du är trött på att va ensam...

Iallafall.... Lördag... Lovemaniac... Happieness :D
Iallafall - Tack SSO för att hästarna äntligen kom!!


//Miss Nightforest




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: