söndag 7 april 2013

OMFG!!

Okej, jag vet inte vad som flög i mig igår, men jag fick för mig att ställa upp i Moorlands Championat - på en häst som precis fått en orange smiley och har rött på allt, hunger, törst, rykt, mm...

OCH DÅ HÄNDE DETTA:


JAG KOM 8 PÅ EN OTRÄNAD HÄST!!

Och då ställer jag frågan varför...
Varför kommer jag alltid runt 15 plats när jag har snabbare kläder, en häst på topp och när han är nyryktad och mätt... ;__;

Jösses, någon däruppe hatar mig xP

 


Precis så här såg det ut! 

Som sagt, det är inga jätte snabba kläder direkt O_o

Aja, sånt är livet! xD
Får se om jag bloggar lite mer sen, tills vidare, vi ses!


//Miss Nightforest


1 kommentar:

  1. P.s
    Ni har väll inte missat att det är ett nytt YT klipp? :D
    D.s

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: