torsdag 18 april 2013

Lite allt möjligt...

Allt från uppdatering till Lovemaniac kommer idag xD

Jaaa, lille lille Maniac, honom rider jag mycket med nu :3


Här om dan var jag hos Jasper (mest för att låna hans ridbana xD) och Maniac är så SNYGG i GÅD:s miljö och natur!!


 




Minns ni att jag var i ett travstall för några veckor sen??
Jag hittade en vagn i Vg... Man kanske skulle bli kusk istället :D


Maniac som körhäst?
(Ignorera min väldigt fina sele som jag snabbt rita i Paint xD)


Ivilketfall jag var inte bara i GÅD för banornas skull, jag var ju tvungen att spana in dom nya Moraberna (som jag kan drömma att få råd med just nu ;__;) och vilken häst är det inte som fångar ens uppmärksamhet mest??
joo...


Airrider...

Suck. Jag vet inte vad jag ska säga, självklart ska man kunna köpa en häst som liknar Airrider... Undrar hur många Alice W fans som köper den hästen :P
Jaja, ivilketfall, dom nya hästarna är SUPER SÖTA!!


Särskilt denna :3

...

Jag har även upptäckt en ny sak...
AV MED HATTEN FOLKS :D
Yupp, nu kan du även ta av dig hatten och posa xD Tack SSO, men kan ni göra så att man kan ta av sig handskarna oxå? :P Jag vet, somliga blir aldrig nöjda xD

LOL! Jag är så jäkla van att rida med keps/hjälm/hatt... Gud va FULT xD

...

Tillsist, även om jag rider och tränar Maniac mest nu, så är det i Silvertears sadel jag känner mig som mest hemma.
Vi har upptäckt så mycket och lär fortsätta göra det, det finns ingen som Silvertear!


Fast jag älskar båda mina hästar lika mycket <3

Innan jag går, idag skapade jag en ny stil!
Ricktigt snyggt tycker jag, hittade tunikan längst in i garderoben, stövlarna hade jag sen innan och hatten är från uppdraget med James skattjakt :P

Vi ses mina vänner!



//Miss Nightforest






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: