lördag 27 april 2013

Inte spelat SSO...

...utan istället har jag spelat:

Star Shine Legacy!!

=D

Så himla kul :P Liksom "förfäderna" till StarStable xD
Har spelat det hela helgen med min bästis (Linn Snowbell & Linzan1997 på YT :P)

~~~

Hört talas om Facerape? Tja, då borde det finnas något som heter "Star Stable rape" eller nått... För om vi säger såhär, om ni nån gång ser mig halvt förvirrad, och irrar omkring och inte har en aning om vart jag ska... Då är det inte "jag" ...

Tex så går jag inte runt och säger:
(Min bästis såg en väldigt vacker sten en gång... och nu är det hennes sten)

Förmodligen har jag bara gått iväg en kort sväng, och då... tja då passar någon vänlig själ att ta över...

;)

Ha det! 

//Miss Nightforest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: