lördag 13 april 2013

~Lovemaniac~

dum dum duuuuuum.....
Mina damer och herrar, låt mig presenteraaaaaaaaa:

Lovemaniac!

Japp - fin, fin häst inköppt! :D
Han är helt UNDERBAR!! Kostade shortan men det var det värt ;)

Happy moment!

~~~



Det tog inte lång tid innan dem 2 blev vänner! Silver är jätte nöjd - han slipper va ensam.
...
Dock kanske dem blev liiite för bra vänner liiite för snabbt...
Jag lämna dem ensamma i max två minuter för jag gick och bytte om, jag ställde silver i boxen bredvid, men...


När jag kom tillbaka var båda i samma box och hade inga planer på att dela på sig...
Så när jag skulle gå och träna Maniac, tja...


Bäst för SSO att don skaffar en ledtygel eller not, annars får jag problem...


Iallafall, borta hos Marley träffa jag Claudia - Kladdkakan - hon hade oxå köpt ny häst :D

Ny häst-träff xD

Iallafall, när tävlingarna för dagen var slut hade jag nått level 4... bara 11 kvar då sen är han fulltränad xD

Efter lunch "släppte jag honom fri" en stund och fotade lite, här är en bild:

Kärleksgalningens dödshopp xD

Iallafall, välkommen Maniac!

Fakta om Lovemaniac:




//Miss Nightforest











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: