söndag 21 april 2013

Sry för mitt lilla upphåll!!

Heeeeeej!!

Som rubriken säger, ledsen för att jag är lite "off" men jag har mina anledningar :P

Tex så jobbar jag med en ny film ^.^ 

Jag är inte riktigt klar än, men bör bli det i början av nästa vecka :D

Iallafall, min berömda awesome mystiska stuga är i farten igen, den här gången har det kommit vakthundar :o
Vanligt folk skulle hålla avstånd och inte göra upp bråk med någon vakthund som morrar och visar tänderna, men inte min häst...

Maniac var ute i Fg, nog för att han är lite ung och dum, men det här är väl ändå lite väl korkat av honom -.- 



Allvarligt Maniac... Det är ingen liten knähund framför dig O.O

Och självklart måste ju hästen ta sig in till "vovvarna" dvs att han går mot en säker död -.-
MEN; vakthundarna är nog minst lika korkade eftersom dom ACCEPTERADE MIN HÄST O.o


*facepalm* facepalm* *facepalm* 



NEJ MANIAC VI SKA INTE ADOPTERA HUNDARNA -.-"

Suck....


Iallafall, håll utkik på tuben om nån dag! :P

See u!

//Miss Nightforest





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: