söndag 14 april 2013

Trött och sliten...

...det är så jag känner mig xD

Jag har varit ute hela dan med Maniac och tränat honom (vi är halvägs genom level 5 nu :D) och är helt slut!



Inget går upp att komma in i ett varmt och mysigt stall efter en hel dags arbete...

Sen var det bara att ta hand om en utarbetad Maniac, men trotts att vi kört varenda bana i på hela ön (dvs lite mer en 25 lopp) så var han rätt nöjd med livet ändå :)



Sen kommer nästa höjdare - Silver måste oxå ut och motionera...

Jaha Silver, och hur har din dag varit??

Men jag nöjde mig med lite longering :D
Det är något Silver snart är profs på xD



Okej, jag avslutade passet med lite barbacka ridning xD


Nu är allt klart för idag - stallet och hästarna - nu ska jag sova, vakna och göra samma sak imon igen xD 


P.s hittade en till snygg bild på Maniac som jag tog igår =3




//Miss Nightforest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: