fredag 5 april 2013

Time to say hallo again :3

Heeeeeeeej!
Jag är tbx! <3
~~~

Okej, var ska jag börja??
hm....
Uppdatering kanske? Okej :D

Jag har problem...
århundradets jobbigaste problem...
1. den svarta lilla sötsak här nedan, kostar 890 sc! (!!!)
2. jag har beslutsångest!! Vem ska jag ta??!! ;__;
3. Jag är inte en "Life Time" medlem - så jag får vänta tills hästarna kommer ut för alla och inte bara för Life Time medlemmarna.
*snyft*


haba haba...

Okej, tur att man kan trösta med lite uppdrag :3
Eftersom det var ett JUMBO stort uppdrag för en dag orkar jag inte lägga ut allt, men jag lägger ut lite... eh... random stuff xD

Uppdragen handlade om man återigen skulle tillbaka till Dark Cores oljeplattform, och snoka runt lite :3
Men man kommer bara dit med båt - och båtar behöver bensin, som jag skulle hämta på Vg :D  



JAG HAR EN TUNNA PÅ RYGGEN! *.*

 men jag blev avbruten på vägen till fiske byn av en mystiskt sak...
Vad är detta?
Ett meddelande från ovan kanske??
Har ett UFO landat här O_O


SAVE THE BARREL!

...
okej, väl i fiskebyn så fick man lift till plattformen...
Eller tja...
eh...


säger mycket om platsen jag är på nu xD

Well, well...
Jag är här nu :3

Here I am once again...


Men:



Sorry Silver, du är för tjock!

Samma gamla kompisar som sist... 
men eftersom man är så "känd" måste man gömma sig för... ja, så man inte blir påhoppad med att dom vill att man ska skriva autografer och ta fotografier xD


Iallafall, när man tagit sig förbi alla "fans" kom jag fram till platsen där Sands och Co pratade lite, och jag den lilla paparazzin kunde inte låta bli att lyssna i smyg >:3

ohhhhhhh, snyggt, stort, självlysande hål *.*

Iallafall, BÄSTA DELEN UR SAMTALET:

Omg xD

...
ojoj xD
Spring Silver :P
Ivilketfall, hem igen efter att ha lyssnat klart, rapportera till Elizabeth, sen var det klart :3


min häst kan stå i en båt! :D

Okej, en sista sak innan jag tackar för mig:

Vem har ställt ett träd mitt i vägen??

Jaja, bara att hämta motorsågen...
Nu ska jag gå och uppfinna en tidsmaskin och hoppa fram i tiden några veckor så jag kan köpa Lovemaniac <3
Nu har jag bestämt mig, han ska va brun... eller nej, svart... eller jo förresten - brun. nej svart, brun, svart, brun...


//Miss Nightforest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: