söndag 22 december 2013

4 Advent - Vem är hon egentligen, den där Nightforest?



Jao jao.
Idag är det faktiskt inte bara fjärde advent, utan även 2 år sen jag börja spela c8 (special inlägg på G ;3)

Och nu som avslutning på min lilla adventskalender, tänkte jag visa vem jag är. Jag har lixom spelat i två år, träffat många underbara vänner och förlorat. Men är det då inte dags att visa dem vem jag är, bakom skärmen?? Jo, det tycker jag oxå.

Så, som avslutning på det här tänker jag lägga upp - inte bara en - utan en hel del bilder. Alla är tagna av Fudge (utom den sista) och det är stort © på dem!! :3



Ja, så såhär såg jag ut i somras när jag var på sjöstjärnans ridläger! Hästen heter Selim och var underbar att rida!

Nedan är alltså jag och min knöppjök jag kallar Hilding :3
(Nej han kan inte lyfta benet på beställning, han var bara otålig på att jag skulle sitta efter ett ridpass. Jag tog för lång tid på mig så han börja skrapa och kasta med huvudet xD) 


Dem bilderna är tagna för ett år sen, förra vintern. 
Nu har vi varken martingal eller hoppsadel utan axlat om till dressyr x3

Sen tar vi med 4 bilder på mig och min shettis fillur :3
Han var extrem svår att få att stå fint och gjorde hela tiden grimaser som fick mig att skratta xD Suck.
Bilderna är från våras, snön hade smällt men det var extremt kallt så man var lagom rosig om kinderna ._. 

 




Och eftersom jag bara haft ridhjälm på alla bilder ovan, får vi väl avsluta med en utan ;3
Har betydligt längre hår, samma färg men var nyklippt när bilden togs xD 


~~~

Ja, såhär bra bilder finns knappt på mig, trooooo mig!!
Och kom nu inte och säg "Omg Jenny! Va fin du är på bild!! :o" för det är jag inte x_x Jag hatar att vara med på bild eftersom det finns så många hemska som helst. Det finns tusen och åter tusen brutalt hemska bilder på mig - och Fudge äger mer än hälften som hon hotar att lägga upp x.x Att jag ens ställde upp på det här är ett mirakel - jag älskar att fota men inte att bli fotad... Jag satt läääänge och rota igenom alla bilder på datan för att hitta några jag överhuvudtaget inte skulle skämmas ihjäl på att lägga upp, hehe... xD 

Iallafall, nu är det bara två dagar kvar till julafton och jag hoppas ni lärt känna den riktiga Nattskogen liiite bättre x3 Självklar kommer det väl hända att jag ger er mer glimtar ur riktiga livet. Men såklart, om ni känner att ni vill veta ngt mer eller undrar något - fråga på!! På mejl, i kommentar, i spelet - do what so ever x3 Älskar frågor så ställ på!! :D (Okej, kanske inte för privata som om jag har pojkvän eller inte osv xD)

Ha det!!



4 kommentarer:

  1. Weeeey Ostaaaaah!
    Söt Shettiiiiiiis, ni matchar verkligen varandra <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack xD
      Fast när vi var små matchade vi verkligen inte... jenny på marken, shettis galopperandes hem med tom sadel... xD

      Radera
    2. Men det är ju så det ska vara! Kärlek börjar alltid med bråk you know ;)

      Radera
    3. Moroten i stallet var mer värd att älska än mig x3

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: