måndag 9 december 2013

Ful-fiske mössan!!




Tjoooo!!

Först tänkte jag visa ett nytt sätt att fiska på, helt nytt, avancerat och kräver många års färdighet. Men ack så bra det går när man fått in rätt teknik! Det drar häst och ryttare samman i fiskets ädla konst. Se och lär!!



~~~

Sen ska jag visa det senaste inom fiske modet!!

Denna lilla mössa är lika ful som mitt hat mot fiske, men det är en gåva från tomten och den ger faktiskt tur!!

~Smexy and I know it~


Så denna fulmössa är numera min fiske mössa!! >:3

~~~

Och idag visade den sannerligen sin tur!!
Jag gick upp i rykte med fisket, näst sista nivå!!!!





Fångsten var ingen mindre än dödskoljan. Jag anade timmar på bryggan...




MEN NEJ!!
För jag fångade den på första försöket!!!! :DD
Tro det eller ej, men det är sant!! Fulmössan fungerar!!! *-* 


Och nu är det en standar sak att ha med i ryggan :3
Plötsligt så älskar jag den lilla saken 8D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: