söndag 29 december 2013

Bye Bye!!



Okii(donk)dokii!!

Det är så att jag och min familj har en egen stuga uppe i Fjällen, jätte gullig och mysig som ligger mitt ute i skogen med kompakt tystnad och björnar som grannar. (Tack och lov sover dem nu x3) Våran familj älskar förutom djur och hästar, att åka skidor - både längd och slalom - och stugan ligger mindre än 30 minuter från Hundfjället, Tandådalen och Lindvallen - då borde ni veta ungefär var på kartan jag är ;3

Det är så att vi nästan varje Nyår åker upp till stugan för att fira just nyår och åka lite skidor :3 Och det ska vi göra i år med!! Vi kommer åka imon, tidigt eftersom det tar ca 8 timmar att åka upp dit, men nackdelen är att det varken finns data eller internet uppe i stugan xc

Så ja, både bloggen och mitt spelande tar en paus.
Cladd har lovat att logga in och vattna mina kära elefanter och kameler, samt se till att dem håller sams <.< Så det kommer vara hon ni ser, och inte den riktiga Ostas. (Gud bevare mig att hon inte gör något dumt..)

I trust you Kladdkaka <.<

Jag är inte säker på när vi kommer hem, men senast söndag skulle jag tro :P Tyvärr kommer mitt tappra försök till löfte, med att se till att Royale kommer vara full levlad innan skolan börja, inte uppfyllas ;__; Han är nästan halvvägs igenom level 14 - och det återstår en och kanske en halv dags levling kvar ;__;

Så himla surt när jag jagat mig land och rike runt ön för att träna hästen... suck xD Aja, får börja måndagen efter skolan med att levla häst... Yippie!! x.x

Men iallfall, kommer inte hinna blogga imon - därför vill jag passa på att säga:


Ha det gött och njut av återstående dagar av lovet!! :D


P.s håll utkik på YouTube ikväll eller imorgon bitti :3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: