söndag 8 december 2013

Yees!!




Blogger fortsätter älska mig till tusen då jag försöker fixa ihop en vättig disign -.-

Men jag lyckades åtminstone byta ut den försktäckliga headern till en som passar mig tusen gånger bättre. 

För vem älskar väl inte lite hederligt svart och vitt??

Eftersom hela bloggen är svart och vitt (med ljusblåa inslag..) och det finns inget jag kan göra åt det, jag kan byta ut headern, men thats it. Inte färg, inte bakgrund, nothing. Så jag bestämde mig för att göra det bästa av det och köra lite JennyNightforest© svart siluett style!!


Så såhär det det ut nu!! >:D

En annorlunda jul design, svart och vitt är ju inte julens färger, men jag gillar det. Jag tycker det är snyggt :3

Och om inte blogger fixar sig kommer Jenny&Silvertear se ut såhär för resten av evigheten -.o
Nej, ska banne mig ta och mejla dem -.-"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: