onsdag 25 december 2013

Go fortsättning!!



Hej allihopa!! :D

Hoppas ni fick en underbar jul, det blev min - efter mycket om och men xD Tänker inte gå in på hur min jul såg/ser ut, men jag kan ju berätta vad jag gjorde på SSO igår :3

~~~

Jag gav alla hästarna varsitt juläpple och krama om dem lite extra, och som gemensam julklapp hyrde jag en stallflicka åt dem!! Stallflickan Mary står nu och slavar i mitt stall och passar upp hästarna, ger dem massage och pysslar om allihopa x3


(ursäkta bloggers f*cking autoredigering...)  



En julklapp till mig själv, som ni ser på bilden, var en förmiddag på salongen i JH :3 Blev nöjd med resultatet och är super nöjd med färgen :D

~~~

Till alla mina vänner skickade jag varma julhälsningar på posten och Claudia fick en lite extra julklapp. 
En kupong, med värde av en veckas tjänst från Ostens Slaveri AB. Dvs att jag kommer göra alla dagliga i SB och ta hand om alla sprickor i sju dagars tid. Dessutom levla upp en utav hennes hästar en level. Något som kanske inte låter mycket, men jag vet att Claudia uppskattar xP Till Fudge har jag (idag) börjat att logga in och ta hand om hennes kusar, eftersom hon inte alltid hinner ;3

~~~

Det var det lilla det, som sagt, hoppas ni fick en bra jul och god fortsättning!! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: