söndag 8 december 2013

Hemma!!



Framför datan igen!!

Kom hem för några timmar sen men haft så mycket att göra att jag inte hunnit spela ngt ._.
Kommer missa klubbens andra advents event :cc

Men det är så det är, tyvärr :'c

~~~

Jag bad käraste Cladd att ta hand om mina hästar igår...
Vilket hon har gjort...
MEN!!

Jag citerar från Jorvik Jokers blogg:

*Cladd börjar inlägget med en bild på min smexiga sport outfit för att visa att jag inte har ngn tomteluva*

Well...
Jag ska citera Jenny själv för att ni ska förstå.
Citat från jennys blogg jennyandsilvertear.blogspot.se
"Har bestämt mig för at inte ta av tomteluvan förens snön är borta igen :3"
 

Så, var har du luvan nu då Ostvar? :P
Vad jag ser är det inget event och inget champ, som du beskriver "(Undantag events och champs ;3)"

P.G.A denna incident har jag nu ordnat en fin liten överraskning i ditt stall :*


Och förutom det faktum att jag har ett nytt smeknamn, är detta vad jag bemöttes:



Alla hästar putts väck!! 

Eller ja, dem var inte där dom skulle iallafall ._.


Men där bara 3/5...
Efter en stunds letande hittade jag även stor och liten...


....

Tack så mycket Cladd, tack så mycket -.o

Och det med tomteluvan...
*Dags för försvar*

Jag var - lixom 4/5 av alla på sso - övertygad om att det skulle bli snö den uppdateringen och tänkte därför ingå ett "snö-löfte" med mig själv. Att ha på sig tomteluva tills snön kom, och gick. Tyvärr skrev jag inte att jag skulle börja när snön kom - ngt som en liten bit bränd kladdkaka utnyttja ;__;
Men jag tog av tomteluvan direkt jag loggat in och såg allt det (äckliga) gröna. Varför?
Tja, hur mycket julfeeling är det att rida runt med tomteluva i grönska??

MEN, när snön kommer är det luv time.
Undantag, event & champs!!



2 kommentarer:

Vad tänker du på sötis?? c: