lördag 14 december 2013

Rysligt rosa...



Idag (egentligen förra lördagen xD) så köpte jag sista biten i hela WR:s Klubboutfit :D
Det var bara lindorna som fattades, men nu är det komplett :D

Dock så är den väldigt ... rosa xD
Rosa är fint, men inte på mig xD

Men aja, lite rosa får en ost tåla !! 8D

Dock var det lite värre för Silver... Han blev förste testpilot att prova outfiten...
Inte hans största glädje i livet kanske...


Det var så rosa att till och med TT ryste till, och hon är den ända feminina av dem O.o

Stackars små pållar, inte så macho längre när det är rosa lindor och blommor?? >:D






3 kommentarer:

  1. Jennyyyyyy, I'm in need of songs again, tehe x)
    Låtarna heter "Abraham's Daughter" med Arcade Fire
    "Safe & Sound" med Tailor Swift ft. Civil War
    "Come Away to the water" med Maroon 5
    "Fields of gold" med Sting

    och sen önskemål som inte är nödvändiga, men anyway ;)
    Things we lost in the fire- Bastille
    Royals- Lorde
    Bonfire Heart. James Blunt
    Hey Brother - Avicii

    Jag behöver dem inte NU och jag behöver inte alla på en gång, skicka när och OM du har tid så blir jag jättenöjd!
    Kram <3

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: