torsdag 26 december 2013

En önskan...



Zup!!

Inte mycket har hänt idag, fått lite dåliga nyheter irl men det behöver vi inte ta nu ;3 På SSO har jag arbetat av andra dagen genom att hjälpa henne med dagliga samt fått upp Royale till heliga level 13!! :O Level 13!! *-* Bara två levlar kvar - visserligen dem jobbigaste, men fortfarande bara två levlar bort :D

En annan sak jag gjort är att göra sådana här affischer:




Bra val Kladdkaka :P


Och mellan allt redigerande hit och dit slogs en önske tanke in.
Jag skulle bli enormt glad om det kunde komma Mustanger till sso :3

Att det skulle bli lite mer westernaktigt oxå, inte bara två western inspirerade lopp och outfits, utan verkligen mer western. Typ en helt egen stad som är bygd som förr, med salooner osv. Och dessutom ett helt eget öken landskap, som vid Grand Canyon eller som på Prärien *-*

Detta vore inte omöjligt, eftersom det ser ut såhär i spelet "Star Stable Sommarryttaren"


Nu vet jag att det ljusa ser ut som snö, men det var den bästa bilden jag hitta ;3 Men typ något sådant, fast mycket mer välgjort då ;)

Okej, jag vet att det är helt wild n crazy, men ändå. Även om det skulle kanske komma en lite mer western inspirerad del av ön, skulle det inte passa in - tyvärr. Lixom var skulle det ligga?? På Everwind?? Nope det funkar inte. Men det finns ju oöppnade delar på kartan, okej nu kommer det dröja väääldigt länga innan nästa del av ön öppnar, iochmed att SB tog över ett år att göra och det är relativt nytt. Men det är inte förbjudet att fantisera :P Men om vi tänker oss att en västernvärld skulle öppnas, vart skulle den då ligga? Det kan ju inte precis ligga granne med Skördebygden, lixom bara "Amen nu rider vi till Prärien, hejdå sommar och hej torka!" Eh, nej. Men däremot skulle GÅD kunna bli en granne. Det är ju väldigt orange, gult rött osv. Vilket inte skulle bli en total och brutal förändring om det skulle bli ett torrt och brunt landskap med kaktusar osv. 



Bilden är tagen utanför GÅD stallet, håll med om att det inte ser helt fel ut?

Skulle det kunna komma en western värld skulle den kunna ligga här på ett ungefär: 


Det behöver ju inte vara så stort, bara något litet lixom. För det finns fler än jag som mer än gärna vill ha mer western... Den ringade platsen på kartan, skulle bli den platsen där pilen markerar på bilden under.



OCH, det är ju lite brunt och bergigt... finns det hopp?? :D

~~~

Kanske bara i fantasin, men hoppas kan man ju c; Men som sagt, kommer det en ny del av ön - vara sig westrn eller ej - så kommer det ta lång tid. Men bara för att leva på hoppet att få lite mer western, så hoppas jag på Mustanger :3

Det är superfina hästar, som finns i alla möjliga färger!! :D Okej, jag vet att det har kommit både Paint och Appaloosa  hästar, men mustanger är jag säker på att flera skulle vilja ha!! :3

Mustanger...

Jag ska vänta lite och se, vilken nästa hästras som kommer. Men jag har blivit smått förtjust i denna:


Det är den ena appaloosan, och jag tycker den är så vacker!! *-*
Sett flera andra ha den och jag är sugen, det känns verkligen som en Jenny häst :3

Jag har råd, men jag ska vänta. Tills häst ön kommer, tills Royale och helst Tigertear oxå är full levlade - innan jag köper en till häst. Och under den tiden ska jag vänta på Mustanger, kommer det inga kommer det bli en liten Appaloosa i stallet :3

(Eller så blir det både Appaloosa och Mustang....) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: