måndag 14 april 2014

Älskade SP



Idag lämnade jag och Kladdakan vår klubb SP

Jag saknar redan alla mina vänner, Manda, Baloo, Lilz... Ja alla jag lärt känna! Jag älskade våra mysstunder, så sent som igår hade jag en med Manda. Men jag orkar inte med pärsen med en aktiv klubb. Jag är extremt oaktiv, har inte varit på ett event på evigheter och varje gång jag loggar in så har det känts som om jag måste logga in för att vara aktiv med klubben, för att jag måste vara med på events, för att jag måste...

Det kanske verkar löjligt och "men så är det inte" men det är så et känns. Så jag tar en paus från stora aktiva klubbar. Men jag är så otroligt glad att jag fick gå med i både WR och SP. Det var en helt ny grej, en rolig erfarenhet att lägga till på SSO meritlistan! Men det blir lite för mycket av det goda, och jag behöver en paus och ge min plats åt någon annan. 

Men som sagt, jag kommer - duh - inte bryta kontakten med vännerna, I will always be there c; Men nu drar jag mig ur, för stunden. Om ett tag ställer jag mig på väntlistan och väntar på att få komma tillbaka till familjen.

Se det som ett upproriskt barn som rymt hemifrån men som snart kommer tillbaka med svansen mellan benen och ber mamma (Manda) att få bli insläppt i huset igen cx

Lycka till med SP och många ostiga kramar!!

//Osten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: