tisdag 1 april 2014

Tjo!!



Heej!! 

Ledsen för den dåliga uppdateringen, var en oplanerad paus ;/

~~~

Ja, ni vill väl veta hur et gick för mig på dressyren? Jo vars, det var okej. Väldigt lång väntan, då det var många anmälda men det är sånt man får ta. Jag red programmet, gjorde lite missar men Royale gick som en dröm och hans utstrålning räddade ritten x) Jag red till musik, och inte vilken musik som helst utan "Epica - Pirates of the Caribbean" dvs filmmusik med lite "power" s sig. Sett dressyr till rockmusik innan? Nope, men jag ville sticka ut :P Vet inte om det slog igenom i hela juryn, men Anna W, vår ridlärare, gillade låtvalet iallafall c:

Royale gillade musiken iallafall, och vi dansade oss till en delad femteplats!

~~~

Nog om det, hemma i stallet börjar det bli lite tomt. 
Jag skickade precis iväg lille Arrow på semester. Hästen har gjort stora framsteg och han förtjänar att få ta det lugnt på paradis ön, han såg väldigt glad ut när han lastades ur på stranden! 


Även Luke skickades iväg. Han fick en kompis under sitt förra besök, de blev väldigt tajta och när jag skulle hämta hem honom var det stora protester. Jag tog kontakt med ägaren till Lukes nya kompis, och vi stämde överens om att hästarna skulle få några dagar ihop igen.


En väldigt glad Luke vinkade av en när man följde med färjan hem till Jorvik igen!

~~~

Många kramar <3


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: