lördag 26 april 2014

Febra



Jag sitter ju hästvakt åt Kladdkakans hästar nu medan hon är bortrest. Det lilla äcklet är på semester på Kreta och hemma är jag och öser hästskit för att få rå med foder till hennes krakar. Men sånt är livet, I guess...

Iallafall, efter alla minuter i hennes stall hinner man ju lära känna och betrakta hennes hästar. Och min personliga favorit är ingen mindre än hennes Scarletblood aka Febra.

Bild från Jorvik Jokers blogg.

Hon är väldigt vacker, enkel i färgen utan tecken men riktigt fin. dessutom riktigt snabb, finns hos Marleys för en "normal" summa sc. Vet inte vad det är med henne som jag gillar, kanske färgen, kanske blicken. Hon är enkel att matcha outfits till och helt enkel riktigt snygg. 

Ett bra köp av kladdkakan! :D
Hade det inte varit för att jag kunnat låna henne när som, lika mycket som Kladdkakan kan låna Maniac och Luke mfl, hade jag antagligen köpt en Febra c;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: