söndag 27 april 2014

Working, working...




Skrev ju i fredags att jag ska jobba på en ny video, och jodå, jag jobbar på cx Kommer bli annorlunda än ngt ni sett innan av mig, vill pröva något nytt och ett annat sätt att arbeta med/på :D Därför kommer det också ta lite längre tid en vanligt. En nornmal film jag gör tar ca 1-3 dagar beroende på hur hårt och intensivt jag jobbar. Vissa filmer (typ när jag gjorde W&F) kan ta upp till en vecka beroende på hur jag ligger i :P


Har än så länge inte kommit särskilt långt. 
I och med att jag gör på ett nytt sätt så tar det lite längre tid, och jag är från början redan en seg-arbetare satte xD 

På tal om film, det är 4 dagar kvar av min tävling! Har du inte redan lämnat ditt bidrag är det hög tid att göra det nu! Missat vad som händer, vad det är för tävling jag pratar om eller glömt bort reglerna? Klicka bara Här så är du back on track! :D

//Osten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: