tisdag 22 april 2014

Plugg



Jodå, le Ost har lyckats slita sig från datorn och A'sC för stunden, jag har väl inte haft ngt val xP Har en jätteviktig uppsats i Historia om Andra Världskriget att skriva klart tills på torsdag, vi fick välja en händelse under kriget som vi sen ska skriva en uppsats om som måste innehålla ditten och datten...

Jag valde Operation Overlord/Invasionen av Normandie, tyvärr ligger jag efter eftersom min klass är lite lätt - eh - stökig på lektionerna så jag kan inte koncentrera mig och skriva vettigt. Och nu menar jag stökiga som i sätta på dunka, dunka musik i högtalarna till klassrummet på högsta volym så fort läraren lämnar klassen... Ingen arbetsro nej x) 


Så får plugga hemma istället, tyvärr dras det av på min datatid jag tillbringar med att spela spel eller redigera film :I 
Sad Cheese, världens jobbigaste i-landsproblem xP

~~~

Vi ses på torsdag, POF imorgon så bloggen och spelandet får vila. Även om det är huvuduppdrag på uppdateringen imorgon väntar jag en dag till, så slipper man allt folk. Har man väntat i flera månader, kan man lika gärna vänta en dag till c;

Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: