lördag 12 april 2014

Jenny goes down...




Kommer ut med att jag tänker gå under jorden lite gran, jag kommer ligga väldigt lågt. Som i väldigt lågt. Jag har en hel del som ska göras innan jag åker, sen kommer jag vara bortrest och när jag kommer hem har jag ingen lust att spela aktivt. Jag vill ligga lågt, inte ha någon press på att jag måste blogga, måste filma, måste bråka med Vegas, måste vara med på events... Jag vill ta det lugn lite. Inte sluta helt och ta en paus, men bara skära ner på bloggen, spelandet och SSO över lag. Andra saker lockar just nu, I'm sorry.



~~~

Fortsätt skicka in era bidrag till tävlingen! Fått in några stycken, superkul! :D Kom ihåg att tävlingen går ut första maj, än finns det gått om tid! c: 

Så, det va det. Nu ska Jenny ta på sig en luvtröja och smälta in i bakgrunden, inte göra ett knyst ifrån sig. 

Adios, skuggorna kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: