tisdag 8 april 2014

Det går trögt...



Usch, vissa dagar går ju riktigt trögt eller hur? Allt bara släpar sig fram och det är mer motgång än medgång. Så känner jag mig idag, riktigt motigt!! Tänker inte breda ut och skriva all skit, för jag gillar inte att klaga och gnälla över bloggen, även om man skriver ett och annat inlägg då och då... det är tråkigt att läsa, in my eyes c; 
Bjuder istället på en bild jag redigera, provade lite nye effekter c:


Det har dessutom inte hänt så mycket, fått in några bidrag till tävlingen och filmat ett och annat. That's it cx 
Rycker in och gästbloggar lite på Kladdkakans blogg, kraken är sjuk så man får ju offra sig lite för att hålla liv i hennes blogg c; Även om jag knappt klarar av att hålla liv i min egna, hehe.. xD

Många kramar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: