fredag 4 april 2014

Houston, we have a problem...



Gaaaaaaaaaaaah!! -.-"

Idag när jag skulle filma lite bitar till en musik video jag håller på med, upptäckte jag en förarglig sak. Jag galopperar med Silver vid Fort Pinta stranden utan lagg eller hack, men så fort jag slår igång FRAPS för att spela in, börjar det hacka och lagga... Bilden blir stel, orörlig och bara jobbig att se på. Ta det här som exempel: 


Det är förvisso inte mycket lagg jämfört med andra klipp, men det är tillräckligt för att jag ska bli irriterad och inte kunna använda det i filmen ._.
Detta är dock inte nytt, jag vet att när jag precis ladat ner FRAPS till våran gamla dator var det precis likadant, om inte värre. Men sen gick det över, kunde filma utan att det lagga.

Saken är bara att jag inte har ändrat nånting utan det har blivit såhär över en natt D: 
Ush, jag vet inte va jag ska göra :(

Kram från en confused Ost :c



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: