tisdag 29 april 2014

Jag är världens sämsta hästskötare



Alltså, mitt älskade internet x_x

Har varit så himla-super-dunder-segt så det är inte klokt! Klarar precis att gå ut på på FB, men du kan glömma YouTube, blogger och definitivt SSO! Har inte kunnat spela på ett par agar, vilket har lett till att mina små älsklingar - och Kladdkakans - är lika röda som ett par humrar. Ja, jag skulle ju vara bad azz hästskötare nu åt Kladdkakan, aj aj det gick inge vidare. Men, Gråben passar i rött så... xD Have fun Kladdkakan ^-^"

Random arkivbild...

Tack och lov har det fixat sig nu! Hoppas mitt internet är back to stay nu, eh >.>

Det positiva är däremot att man inte behöver internet till varken Vegas eller A'sC... Alltid något man kan trösta sig med när pixelhästarna står bakom låsta nätdörrar c;

Imorgon blir det ingen bloggning, för en gångs skull inte pga POF utan Valborg. Hoppas ni får en trevlig kväll imon! :D







2 kommentarer:

  1. Vill bara tipsa om ett SSO forum, du hittar det här: http://starstableonline.boards.net/

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: