torsdag 10 april 2014

Where are my Darlings?




Nej mina spel har inte kommit än, och dem lär inte komma imorgon heller D: 

Vi beställde för en vecka sen, men det var krångel på lagret, sen ingen frakt och blah blah... Dem lär komma nästa vecka tidigast, snyft :''c 

~~~

Men det var inte - bara - det jag ville säga, för även om A'sC kommer sent nästa vecka, så kommer jag bli oaktiv vare sig jag spelar spel eller inte. För, jag har påsklov nästa vecka och jag, Linn och pappsen min åker till fjällen för att åka sidor halva veckan. Fjällen? Åka skidor? Vid Påsk? Det finns väl ingen snö där? Men joho ni, uppe vid Hundfjället (Sälen) är det över en och en halv meter snö owo. Så snö i backen finns det gått om c8

Men iallafall, som ni vet så har jag varken data eller internet vid stugan vilket betyder: Oaktiv Ost. Jag åker nu på Tisdag, kommer hem Lördag :3 Ville bara förvarna, sen när jag kommer hem finns et en risk att jag spelar A'sC för resten av påsken... hehe xD

Men jaja. Tidsinställda inlägg exciterar inte på Blogger, men jag ska förbereda några inlägg som Kladdkakan sen bara ska publicera - så får ni liiite läsning iallafall ;D

Många kramar <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: