tisdag 3 september 2013

Alltså, förlåt...



Ja...
Var ska jag börja?

Jag vet inte, jag kan visa brevet som gjort att jag skriver det här nu 3:

Trotts det halvflummiga medelandet så är det faktiskt seriösa saker vi ska hålla oss till nu xD

Japp - jag har varit jätte död på sistone. 
Både med bloggandet men också ävan spelandet :c

Nu menar jag inte över helgen, utan ända sen skolan började har jag haft fullt upp x_x

Läs mitt svar innan vi fortsätter




För....
Det är inte så att jag börjat tröttna på SSO - verkligen inte! - men jag har ingen tid över just nu D:
Det är skit stressigt irl just nu.

~~~

Jag tar det från början.

Jag går nu i 9:an, skolmässigt och med läxor är det inte ngn större skillnad från 8:an, förutom Tyskan som tar knäcken på mig.... (Men det tar vi en annan gång ;3) Jag går "sent" måndag och tisdag, kommer hem vid 4:a för jag busspendlar och bor på landet. 

...

Hemma rider jag min lille pålle nästan dagligen, men vi ska även sätta igång min gamla ponny för vi ska hyra ut min skruttis så han slipper gå hemma och samla damm och inte göra ngt.. 

 Men det betyder att jag rider två hästar just nu, jättekul, jag älskar dem, jag klagar inte att jag har två hästar, jag vet att jag är spoiled, men det är stressigt till tusen x_x

...

Säg som idag, jag kommer hem vid 4:a, ska rida och ta hand om hästarna, det blir ca 2 - 3 timmar i stallet och sen in, dusha, äta och göra läxor. Då är klockan runt 7 eller 8 när jag är klar. Och sen kommer SSO och alla mina vänner som vill chatta med mig, både på SSO och tex FB... Och vid 9:e måste jag go och lägga mig för jag ska upp 6 nästa dag. Och här nånstans ska jag dessutom försöka göra filmer eller Noveller.
HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP! x_x

(Det kostar att ligga på topp ;3)

(Jag klagar inte så, jag älskar mitt vardagsliv och min tillvara i stallet och framför datan, men tiden räcker inte till x_x klagar jag på ngt så är det min tidsbrist!)

~~~

Så....

Som ni förstår så hinner jag inte alltid med allt.
Måndagar och tisdagar är värst. xc

Jag är ledsen mina vänner, att jag inte svarar på vän chatten eller i klubben. 
För, för att inte mina hästar ska bli illröda av hunger och törst så ber jag ngn irl vän (nästan bara Linn Shyforest nu) logga in och ta hand om dem.

Jag menar inte att dissa er genom att inte svara på chatten!! :'o
Jag svarar alltid, kanske inte direkt varje gång, jag kanske gör lopp eller uppdrag, men jag svarar! Om jag inte svarar så är det min hästskötare som bara tar hand om hästarna och rider omkring lite. Linn Shyforest har dessutom fått tillåtelse att vara inne och levla och ta hand om pållarna när hon får tråkigt. 


Så, ni som tror ni blir "dissade", det blir ni inte! 
Det är bara det att det kanske inte alltid är den "riktiga" osten vid tangenterna :c

Jag älskar mina SSO vänner, mina blogg fans, alla! 
Men jag hinner inte vara så aktiv just nu D:

Desutom, som grädde på moset, har en nära familje medlem just gått bort och jag ska på begravning på fredag :c

~~~

Så denna veckan är det rajtan tajtan med tid.
Dock kommer det inte alltid att vara såhär!!

När begravningen är över och min ponny blivit uthyrd kommer det gå tillbaka till det "normala" igen. :3
Jag kommer få mer tid över till spelande och filmskapande såsom mina vänner :3

Men som sagt, denna och nästa vecka är tuff!!

Vill bara att ni ska veta, jag dissar er inte! Jag har inte tröttnat på er! Jag är inte sur på er!

Jag har bara ont om tid just nu ;)

Hoppas ni förstår!! :'o





2 kommentarer:

  1. Awww... det e okej gumman :D
    Finns alltid här för dig och om du inte hinner med hästarna så kan jag mörda dom åt dig ^-^ (sso hästarna alltså, xD du säger ju alltid att jag kommer att döda dom sååå....) Men se det posetivt... du e inte ensam längre och snart kommer allting bli mycket enklare..... *dramatiskt slut ;)* //Fudge Shyforest :*

    SvaraRadera
  2. Men om du dissar mig i telefon ellr irl vet du vem som kommer stå utanför ditt fönster, som jag nu kom på är på 2ndra våningen, med en yxa >:D //Fudge Shyforest.... igen...

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: