söndag 15 september 2013

Trött...



Inget säger "Home Sweet Home" som en mysig liten stuga, varmt upplyst och välkomnande när man kommer hem från en tuff helg...

Eller hur?? ^^


Iallafall...

Heej på er ^^

Nu ligger en "Sneak Peek" på nästa filmskapelse ute! :D
La upp den för... precis fem minuter sen xD

...

Men som rubriken säger, är jag astrött x_x
Jag har filmat hela gårdags kvällen och halva natten med ingen mindre en Fudge xP

Så nu återstår bara redigeringen :D

~~~

Ni minns min plan jag hade?
Släng den i väggen xD

Det är ingen musik video som Sneak Peek:en är, utan den är för en kortare film/längre klipp - kalla det för vad ni vill - som ska komma :3

Det är inte heller filmen som jag ska spela in tillsammans med Kiwi, Cladd och Fudge heller... (men jag ska göra en film med er 3, vare sig ni vill det eller inte 83)


Så varför ska jag helt plötsligt göra en film och inte följa planeringen?
Jooo.... när jag skulle till och somna en kväll - så fick jag världens idé till en film :3 Och eftersom det var precis på det sättet som jag fick idén till Mining Ponies så tänker jag ta till vara på den 8D 

Btw, såg att jag har över 700 visningar.... Hjälp xD

Dock så tror jag inte jag någonsin (just nu iallfall) kommer göra en film lika bra som Mining Ponies...
Den är... outstanding 8D

~~~

Men iallfall, kolla på Sneak Peek:en Här och berätta gärna vad ni tycker om den, och vad ni tror att resten ska handla om :3

Ha det ^^






6 kommentarer:

  1. WÄH! Någon kommer dö D:

    Claudia som inte orkar skriva in bloggadressen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det så uppenbart?? xD

      Men ja, någon kommer att dö - precis som i alla mina andra filmer xD

      Radera
  2. JENNY! JAG HAR GJORT NÅGOT HISTORISKT!
    JAG HAR SKRIVIT ETT




















    MANUS!!!!

    Det suger, men om du behöver något att filma sen, efter alla projekt, så kan du få det ;))

    CLAUDIA

    SvaraRadera
    Svar
    1. VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :DDDDDDD

      Radera
    2. Jag mejlar deeeet :D
      CLAUDIA

      Radera
    3. BRAAAAAA!!!!! :DDDDDDD
      XoXo nyfiken ost :P

      Radera

Vad tänker du på sötis?? c: