fredag 13 september 2013

Osten prövar igen...



Heeeej!! ^^

Idag, som rubriken lyder, fick jag ett ryck och prövade jag att Photoshopa lite igen... :P

Jag flyttade inga kroppsdelar eller ngt den här gången, utan ändrade man, svans och mitt hår :3

Jag valde denna lilla bild som ni känner igen såväl: 


En förvarning mina vänner, resultatet blev väl.... bättre än sist xD
Helt okej för en nybörjare, eller??

(Kladdkakan, om du ser det här, vänligen kolla inte för länge på bilden xD Du är PhotoRedigeringsDrottningen, om du ska se min bild så, kolla snabbt, okej? Ingen detaljstudering nu på nära håll - snälla? xD)


Mobba mig inte, men här är den:


....
Okej eller inte okej för en nybörjare?? xD

Manen är väl okej, håret blev förvånadsvärt bra med tanke på mitt första försök xD
Svansen.. tja, varför inte xD

~~~

Nä du Ostis, det är tur du gör filmer bättre än du redigerar ;)


Ha det! ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: