onsdag 4 september 2013

Ge Mig Inspiration!!!



HJÄÄÄÄÄLP MIG!!!!! X_X

JAG BEHÖVER ER!!!

JAG ÄR DESPERAT!!! 

SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

~~~

xD
Ursäkta mitt desperata sammanbrott, men jag behöver seriöst inspiration!  Inspiration till en film xP

Det står helt still i skallen, vad kan jag göra?? Jag får ingen bild, ingen "vision" eller ngt att göra film av! x_x Dött i skallen helt enkelt!

Snälla hjälp mig komma på ngt!
Det har stått helt still sen Mining Ponies Dx


Därför ber jag er, BOMBA MIG MED FÖRSLAG!!! OwO


Det är fritt fram! 
Bomba mig med tips, idér, förslag, önskemål vad som helst som jag kan göra film av! :P

Ni får skriva till mig hur ni vill, kommentera här på bloggen, skicka mej, snabb mejl eller via sso!


Ingenting är fånigt!!
Vad som helst tar jag gärna emot! :D
Även om det kanske blir:

"Jag vill att du ska göra en film med fluffiga kaniner med enhörningshorn"

Vem vet!
Det kanske blir en oscarsvinande film! 
Som handlar om fluffiga kaniner!! x'DDD

Ledsen, är lite halvflum och har världens ideetorka ._.

Men snälla, mejla, skriv om vadsom helst som jag kan göra en film om!

Mejla en låt vetja!
Som ni kanske vill att jag ska göra en "make under" med xD
Det behöver inte vara ett fullt manus ni mejlar, men kanske en mening eller bara stödord! ;D
Snälla, bara hjälp mig att få fart på ost hjärnan igen xD

Som sagt, spamma och BOMBA min inkorg xD

Jag vill ha 1000 och åter 1000 förslag tills jag kommer hem - helst xD

Nejmen, se det som en chans att önska ngt av mig, att din ide blir en film :3


Kram eran ost som blir galen om hon inte får en ide snart xD


(Dock är det inte säkert att det kommer bli exakt som ni vill, men ni kommer förhoppningsvis ge ngt förslag ;) och kom ihåg, jag har bara Windows Movie Maker så jag kan inte göra ngt proffsigt mästerverk xD)



4 kommentarer:

  1. Du kan göra en film om dina hästar
    Eller varför inte en när du tränar hoppning, western eller något annat.
    Du kan göra en natt film eller en film när du tävlar.
    Du kanske kan göra en hel knäpp men ändå rolig film.
    Du kan göra en då du är med dina vänner eller under en ridtur eller en då du tar hand om dina hästar.
    Det var mina förslag.

    SvaraRadera
  2. Gör en film om dina vänner, och återskapa viktiga händelser med dem?
    Typ bråk, skratt osv :) Sen kan du ju göra den i form av att hästarna är vänner, människorna bråkar och vad vet jag... Hästarna för dem samman? :)

    SvaraRadera
  3. Du kan ju göra en till film om mini ponnies XD
    Gör en julfilm! Eller vid någon annan högtid och försök att förknippa filmen med högtiden.
    Du kan göra en vilda western film.

    SvaraRadera
  4. gör en film då två bästisar blir osams och pga dom kan inte deras hästar vara tillsammans, efter år utan varandra möts de igen på en tävling, allt blir bra, yadda yadda, happy ending ^-^

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: