måndag 9 september 2013

Hej igen :3



Oj oj oj, ledsen att bloggen blev stendöd igen x__x
Men schemat var väldigt smockfullt under helgen som gått så jag hann helt enkelt inte blogga, sorry.

Förutom att jag har haft super mycket att göra så har super mycket hänt under helgen!! o.o

Ska jag skriva om allt skulle det bli ett låångt inlägg, men jag sammanfattar det kort istället xDD


1. JAG HAR FÅTT INSPIRATION IGEN :D Tack vara er <3
Fick ett mejl från en person som vill vara anonym, som tipsa om en låt som jag har blivit tok kär i *-* Tack så hemskt mycket för tipset<3 

Så den ska jag göra en Lyrics video till och sen flera små klipp från låten :3 Efter det har jag bestämt mig för att göra en "lång film" ingen serie, inget klipp utan det kommer bli som en film, fått jättebra tips på mejlen på SSO om en handling :3 Flera av mina vänner har dessutom lovat att ställa upp som skådespelerskor, tack tack till er <3

Mer detaljer kommer när det blir dags för film-projektet ;D


2. Min älskade Fudge har blivit SR!! :DD
Hon fick månads SR i helgen, så vi satt och spela som galningar på hennes mupp xD
Gud va kul det var att få se alla uppdrag igen *-* Jag hade tex glömt bort helt att första uppdraget var att man skulle ta hand om en deprimerad ko x'D

3. Jag har äntligen hittat en klubb jag trivs med :D
Jag har varit klubblös jättelänge, provat flera små klubbar men inte hittat ngn - förrns nu!  Klubben jag är med i nu heter "The Tigers" och är super mysig!! *-*

4. Kiwi och jag har bestämt oss för att flytta hemifrån, leva för kärleken och flytta in i ett hus i GÅD :D

~~~

Och det är där vi är nu!! 8D
På hus letande i Fiskebyn!! ^^


Vi hade pratat löst om att ta steget och leva tillsammans, och tillslut beslutat oss för att verkligen genomföra det!

Men om man vill leva tillsammans måste man ha ett hus!
Och det är just ett hus som vi har varit på jakt efter ikväll! 8D

Vi valde Fiskebyn i GÅD, det är nära till havet som vi båda gillar, har två skönhetssalonger och flera affärer! Plus att husen är så charmiga och mysiga, helt perfekt för oss! 83

~~~

Vi ville gärna ha ett hus som låg centralt, men inte mitt i smeten och helst ett med havsutsikt... Många önskningar, vi tittade på många hus....



Vissa var för små... Andra för stora...
Vissa hade bra lägen, men för dålig möblering!
  
Censuren ska vara Snygg xP

Sen fanns det små guldklimpar, som vi båda gilla, men som ända inte hade 'det'

Nej, Kiwi och jag fick leta länge... 



Men tillslut så fann vi det!! :DD
Vårat drömhus!! *-*



Det har allt!

Läger är perfekt, i utkanten av centrum, på en höjd vilket ger en fantastisk utsikt över havet på baksidan och fantastisk vy över torget på framsidan! En gullig liten altan och ett staket som ramar in den lilla tomten vi har...
Dessutom finns det en sidobyggnad som just nu är ett förråd, men som man lätt kan möblera om till ett gäst hus!! :DD

Helt enkelt perfekt för Kiwi och mig :D
Nu ska vi köpa möbler och göra det hemtrevligt, sen ska vi ha inflyttningsfest! Yeeeeeeeeey! 8D







Ha det!! 8D


XoXo ägaren till världens gulligaste hus 8D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: