söndag 22 september 2013

En till häst...



När jag öppnar dörren till mitt stall ser jag en ädel gråskimmels hingst (Grattis Silver, jag kallade dig just för ädel x3) bredvid honom står en kolsvart valack som tigger om uppmärksamhet och som bara måste stå i samma box som sin "bror". I Boxen bredvid den svarte och den vite står en liten ponny hingst med snövit päls (när han inte rullat sig då...) Mittemot dom står skogens son, med mörkbrun päls och milda ögon. 

~~~

Det är dom hästarna jag har :3

Dem är 4 stycken, jag älskar dem alla... men det står fortfarande en box tom och väntar på en ny häst :3
En häst olik dem andra, med gyllene päls och unga, busiga ögon...

Okej, jag ska sluta vara poetiskt xD
Sorry ;D

Men iallfall...

Det är dags att få tillökning i stallet :3
Nu ska jag äntligen ha råd med Palominon in GÅD :D

Jag är galen, en femte häst.... det kommer bli svindyrt med foder och jag är redan fattig som en kyrkoråtta xD

Men, jag vill så gärna ha henne, fina lilla Tigertear <3 


Tigertear??

Japp ni hörde rätt :D

Hon ska få heta Tigertear ^^
Mycket mer.. udda och ovanligt :P

Det är typiskt mig, jag måste ha ett namn som inte tysen andra har xD (Det var därför jag valde Skywalker och Smokewhisper...) Riktigt unik kommer man aldrig kunna bli, liksom, hey... hur stor chans är det att jag är ensam i hela Jorvik med "Lovemaniac" lixom?! xD

Iallfall... Tigertear blir min femte häst... Ska in och köpa henne sen... iihihihiiiiii! 8D

~Räkna med Bildbomb på henne sen~ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: