måndag 23 september 2013

Sjuk...


Hemma och är sjuk idag x__x

Förkylning, feber och i morse hade jag ett blodtrycksfall så jag höll på att svimma bara jag stod upp :/

Kommer förmodligen vara hemma imorgon med x__x

Jag nyser så kraftigt och hostar så hela huset skakar, USCH!
(Blev så dålig i går kväll att jag inte orkade blogga mer en än gång, därför blev det ingen bildbomb ;/ )



Ända fördelen är att jag har mer tid framför datan ^^
Spelade SSO i tre timmar i morse, gjorde alla lopp med TT och stängde sprickor och fiskade :3

...
Som ni såg i förra inlägget gjorde jag även en (failad) serie x'D

Jag har även tänkt bearbeta Silvertears historia, skriva klart Smokeys och TTs info  och jobba på en film till Tuben :3

~~~

Nackdelen är att jag sitter inne hela dan då, det gillar jag inte. Inte riktigt jag, hatar att vara inne hela dan framför datan :/ 
+ att jag inte kan rida irl xc

Såå... jag hoppas jag blir frisk snart :P
Dessutom verkar det inte bara vara jag, Cladd och Scarr är oxå sjuka xP Är väl en våg av förkylningar som håller på nu på hösten c;

Bloggar mer sen ;D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: