måndag 2 september 2013

Ett litet förtydligande...



Okii dokii...

Jag har fått en hel del mejl som frågar "Eum.. vem är Kiwi? Jag fattar inte riktigt, ibland säger du Britta, Brittt eller Kiwi..." typ.

Det är inget fel att ni mejlar - jag älskar att få post :D

Men jag tänkte göra ett litet förtydligande så att alla ni läsare vet vem jag pratar om när jag bloggar om mina vänner xD

~~~

Jag tar upp dem jag nämner mest, bara för att vara ego tar jag med mig själv 83

  • Jenny Nightforest = Osten eller Jen
  • Britney Skypaw = Kiwi eller Britt/Britta
  • Claudia Winternight = Kladkakan eller Cladd/Claddis
  • Linn Shyforest = Fudge eller Luz/Linzan
  • Scarlett Darkhill = Gurkan eller Scarr
  • Lova Silvernight = Lovis 
  • Evelyn Skyforest = Eve
  • Natalie Evningcamp = Nat  



Det var dem det :3

(Utan inbördes ordning...)

Bäst ni övar in detta eller skriver ut eller ngt så ni kommer ihåg xD

Ha det ;3





1 kommentar:

  1. Och om hon skriver ''Den j*vla idioten'' är det troligtvis jag som har gjort ngt ;* Av de du skrev visste jag alla förutoooooom...... en ^-^ //Fudge Shyforest

    SvaraRadera

Vad tänker du på sötis?? c: