tisdag 10 september 2013

OMG! xO



D-d-d-d-d-det ä-ä-ä-ä-är het otroligt!! *-*

~~~

För det första vill jag tacka alla som grattat mig, både här på bloggen, mejlen och SSO :D

Jag har haft det jätte kul idag, firat med en jätte god choklad tårta och fått presenter c:

Men det som gjort att jag är i 7 ost himlen och har Euphoria just nu är mammas och pappas present....

För jag ska få....

*Trumvirvel* 

FÅ ETT SONY VEGAS PRO!! *-*


Ett Vegas Pro.... 
haba haba..  jag dreglar bara jag tänker på det 8D

Inte nog med det, familjen ska skaffa ny data med, större bildskärm, högtalare, tanjentbord.. rubbet!! 8D

Jag längtar så jag dör tills datan kommer! IIIIIIIHHHH!!! Vegas baby! VEGAS 8DD

ohh... jag kan skrika tills jag blir stum, jag är så GLAD 8D

~~~

Nej, nu ska jag inte tjata mera, ha det vänner! ^^
Bjuder på århundradets snabbast redigerade bild x'D
Den är... "vacker" 8D




När jag får mer tid ska jag redigera den ordentligt ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tänker du på sötis?? c: